Ant

Gösterinin standartlara uymasını sağlamaktan sorumlu olan Kanal TV para cezası da, oylamaların hem 2004 hem de 2005 yıllarında gösterilerde kapalı kalmasına rağmen, oy kullanmalarına devam etmek için yapılan itirazları da içeriyordu. 2005’te ödül, Catherine Tate Show’da en yüksek oyu almasına rağmen. Prodüksiyon ekibi halkın oy kullanmasına yol açtı. Olaylar, sektörde bir sarsıntıya yol açan bir dizi televizyon oylama skandalının ardından ortaya çıktı. Ofcom, Channel TV’nin oylamayı erken sonuçlandırmak ve gösterinin son yarım saatini “canlı” olarak yayınlamak için yayın kodunu ihlal ettiğini, ancak izleyicilerin hala oy kullanabileceklerine inanmaya başladığını ve bunun 45.000 £ para cezasına neden olduğunu belirtti. ve 35.000 £ para cezasına neden olan izleyicilerin oylarını geçersiz kıldı. 2004 ve 2005 yıllarında İngiliz Komedi Ödülleri programlarının son 30 dakikası haberi bir aradan sonra gösterildi, ancak çoktan kaydedildi. İzleyicileri, çabaları boşuna olsa bile, Halkın Seçimi Ödülüne karar vermek için premium oranlı bir oy kullanmaya teşvik edildi. Ofcom içerik yaptırım komitesi, izleyicileri yanlış yönlendiren ihlallerin “son derece ciddi” olduğunu söyledi. Ofcom, iki gösterinin “yapımında yer alan bazı kişilerden aldığı işbirliği eksikliği yüzünden hayal kırıklığına uğradığını” söyledi. Ayrıca, kazananların değiştirilmesiyle ilgili çelişkili hikayeler verildi. Bir teori, şarkıcı Robbie Williams’ın yalnızca Ant McPartlin ve Declan Donnelly’ye ödül vermesi şartıyla ortaya çıkması şartıyla ortaya çıkmasını önerdi. Ayrıca, anahtarın prodüksiyon ekibinin, bir telefon sağlayıcısının talimatında veya ITV tarafından yapılan yorumların ardından olabileceği önerildi. Ofcom kesin bir sonuca varamadığını söyledi. ITV, izleyicilerin Kanal TV tarafından hayal kırıklığına uğradığının “çok pişmanlık duyduğunu” söyledi. Ayrıca, program yapımcısı tarafından seçilen başka bir şirkete güvenmek yerine, bu durumda uygunluğun uygulanmasının güç olmadığı anlamına gelen çerçeveyi eleştirdi. başarısızlıklar, “dedi. “İzleyiciler – ve gösteriye katılan yetenekler – Channel Television tarafından çok üzüldü.”

Bir cevap yazın