James Murdoch’un kanıtı yanlıştı eski editör diyor

Basım gazetesi Rupert Murdoch’un oğlunun, Profesyonel Futbolcular Derneği’nin eski başkanı Gordon Taylor ile mahkeme dışı bir anlaşmaya varmaya katılma konusundaki katkısı hakkında verilen hesap, “yanlış” dı. Colin Myler ve eski News International hukuk yöneticisi Tom Crone. Parite tarafından yayınlanan bir açıklamada, “Salı günkü duruşma ile ilgili olarak, James Murdoch’un Gordon Taylor davasının çözümünü kabul etmeyi kabul ederken söylediklerinin hatırlanmasının yanlış olduğunu belirtmek istiyoruz. “Aslında, bize Gordon Taylor’un avukatları tarafından üretilen“ Neville için ”e-postasını bildirdik.” Bu, gazetenin eski baş muhabiri Neville Thurlbeck’e referans olduğu anlaşılıyor. 2009’da kültüre, medyaya ve spor komitesine gönderilen belgeler, Bay Thurlbeck’in PFA’nın yasal danışmanı Gordon Taylor ve Jo Armstrong arasında 35 saldırıya uğramış telefon mesajının metnini okuduğunu ortaya koydu. Özel dedektif e-postayla gönderildi. 29 Haziran 2005 tarihinde isimsiz bir genç muhabir tarafından Glenn Mulcaire, e-postayla şöyle yazmıştı: “Merhaba, bu Neville’in transkripti” News Corp’a “astronomik toplamı” “sebep yok” olarak ödemesini sorduğunda, Bay Watson’a ödemeyi imzaladığında e-posta gönderirken, “Vakayı çözmek için her türlü sebep vardı. Davayı kaybetme ve tazminat verme olasılığı – bizim için bir danışmanlık aldık – alınacaktı. ”Dün gece News Corp tarafından yayınlanan bir açıklamada James Murdoch’un seçim komitesinin söylediklerinin yanında durduğunu söyledi.Ama John Whittingdale komite seçiminde, durumu açıklığa kavuşturmak için James Murdoch’a soracağını söyledi. “Biz bir komite olarak ‘Neville için’ e-postasını tüm soruşturmanın en kritik kanıtlarından biri olarak gördük” dedi. Dünyadan Haberler’den Greg Miskiw, Florida’dan İngiltere’ye dönmeyi planladığını ve polis tarafından sorgulanması gerektiğini açıkladı. Telefon hacklemesine izin verip vermediğini söylemeyi reddetti. Dün gece eski bir Dünya Yöneticisi haberinin Pazar gazetesinde yanlış yaptığı iddiasıyla The Sun’dan kovulduğu bildirildi.

Bir cevap yazın